Der dækker alle baserne: Hvordan til at sikre dine nyhedsbreve få åbnet og læst

Det er ikke nok til at forberede og distribuere et månedligt nyhedsbrev, der tilbyder information af reel værdi til dit marked. Du skal også sørge for dit nyhedsbrev får åbnet og læst! Dækker breve give begrundelse for modtagerne kan åbne, hente og læse nyhedsbrevet hver måned.

Dækker breve er ‘reklamer’ for hvert nummer af nyhedsbrevet. I dagens time-hungrende miljø nødt du til at give en god, solid begrundelse for modtagerne til at stoppe, hvad de laver og investere tid på at læse nyhedsbrevet.

Du skal afsætte så meget omsorg til at forberede din dækker bogstaver, som du afsætte til nyhedsbreve, selv.

Dækker bogstaver giver en bro mellem modtagerens egeninteresse og indholdet af dine nyhedsbreve. Dækker breve skal beskrive, hvordan modtagerne vil drage fordel af læse den aktuelle udgave af nyhedsbrevet. Ellers kan dit nyhedsbrev gå ulæste.

Der er to typer af dækker bogstaver: de distribueres via e-mail og dem sendt i kuverter sammen med trykte kopier af dit nyhedsbrev. Begge typer bør begynde med en «salgstale.»

–E-mail dækker breve. Bruge emnelinjen i tekst eller HTML-dækker breve for at opmuntre modtagere til at læse vedlagte kopier eller direkte modtagere til dit websted, hvor de kan hente den seneste udgave.

–Post dækker breve. Omfatte en “teaser” på ydersiden af kuverten med din nyhedsbrev og følgebrev. Som emnelinjen i en e-mail, bør teaser lover fordele beskrevet i følgeskrivelse og leveres i dit nyhedsbrev.

Vellykket dækker bogstaver indeholder fire væsentlige elementer:

1. engagement – engagere modtagere ved at vise fortrolighed med deres problemer og mål. Gør det indlysende, at du forstår deres problemer og kan hjælpe med at løse dem. Et emne linje eller konvolut teaser indkvartering: ‘Juni, 2004 nyhedsbrev’ undlader at give modtagere med en grund til at læse på.

‘ June Newsletter: opskæring medarbejder fravær ‘ gør et bedre job af fremme nyhedsbrev indhold og læserskare.

Overskriften og første afsnit af e-mail eller følgeskrivelse bør fortsætte med at engagere sig ved at beskrive, stigende detaljeringsgrad, fordele modtagere vil vinde fra at læse nyhedsbrevet:

Hvilke problemer er nuværende udstede adresse og løse?

Hvilke mål vil det aktuelle problem hjælpe læserne opnå?

2. bevis – dernæst bruge følgeskrivelse til at bevise værdien af læsning dit nyhedsbrev:

Case studies – Summér casestudier nævnt i nyhedsbrevet.

Procedurer – hvis dit nyhedsbrev viser, hvordan til at udføre en opgave, angive antallet af trin eller beskrive et skridt nærmere.

Når det er muligt, omfatte udtalelser fra enkeltpersoner eller klienter, der har med held nydt godt fra de ideer, der er beskrevet i det aktuelle nummer.

3. næste trin-Vis hvordan man kan få adgang til dit nyhedsbrev af:

Åbne e-mail vedhæftet fil

Download nyhedsbrevet fra dit websted. (Sørg for modtagere kan nemt finde den specifikke side.)

Hvis du klikker på et link, men også omfatter en URL-adresse, hvis linket ikke virker.

4. fremme – tilskynde modtagerne til at passere langs dit nyhedsbrev til partnere og venner, der kan drage fordel af dens indhold. Plantning af deling frø hver måned kan spille en stor rolle i at øge størrelsen på din opt-in mail-liste.

Før du fordeler, gennemgå dit nyhedsbrev efter at fuldføre din følgebrev. Spørg dig selv:

Overskrift: Overskriften udvikle løftet i brevet?

Indhold: Mit nyhedsbrev faktisk leverer de lovede ydelser?

Redigere og omskrive dit nyhedsbrev, indtil du kan svare ‘Ja’ til begge spørgsmål. Og derefter bruge din følgebrev til at overbevise modtagerne til at åbne og læse nyhedsbrevet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *