Være en ejendomsmægler med bremse appel

Er du en ejendomsmægler med bremse appel eller er du mere af en fixer-øvre fornødne opdatering af?
Hvordan du præsenterer dig selv til kolleger, købere og sælgere, fra det første øjeblik, vil påvirke din salgsposter samt tillid og tilfredshed din nye klienter føler. Selv hvis du er en ejendomsmægler i efterspørgslen, med flere lister end timer i en uge, kan du godt finde områder, du kan polere. Læs videre for at dobbelt sikre du er en ejendomsmægler med bremse appel og derefter se din virksomhed vokse!
Billedet er alt
Ligesom det eller ikke din kompetence på jobbet vil blive bedømt af det første indtryk give du dit nye eller kommende kunder. Kontroller, at de forlader hver møde med du føler tillid, informeret og tilfreds med din evne til at give dem den service de ønsker.
For at forlade en poleret, professionelt indtryk, du skal excel på flere nøgleområder. Lad os tage et nærmere kig på disse.
Høflighed liv
Spørg nogen, hvad træk de mest pris på i en salgsmedarbejder og de vil fortælle dig, det er høflighed. Vindende salg mennesker forstår at upåklagelig manerer og unfaltering høflighed vil føre til loyale kunder, der ikke vil kun tale godt om deres erfaringer, men vil anbefale dig til alle deres venner, slægtninge, bekendte og selv tjek degnen på den supermarked.
Den positive omtale, der kommer fra mund til mund er uvurderlige, lang levetid og din bedste salgsværktøj. Det kan ikke være købt men når tjent, vil det tilbagebetale dig i salgsfremmende udbytte i år.
Humor er alt
Har du nogensinde mødt en person med ingen sans for humor? Har du finde deres selskab fornøjelig eller du bruge din tid på udkig efter exit-tegn? Livet er svært på sine bedste dage og vi alle blive trætte, frustreret og vred, men dine kunder bør aldrig føle disse ting i dig. Aldrig-nogensinde – tilbyde klager til dine kunder. Hvis der opstår en vanskelig situation, løse det så hurtigt som muligt. Hvis du holder din tålmodighed og sans for humor vil du holde dine kunder også.
Kjole til succes
Succesfulde mennesker kjole til succes. Det er nemt at have tillid til en sælger, der ser sikker og professionel. Hver egenskab viser er et nyt job interview så kjole for det, helt ned til dine sko.
Hvis du er tilbøjelig til at bære en personlig duft, det være sig parfume eller mænds Köln, huske reglen om tre-fod. Ingen uden for tre fødder fra din person bør kunne fortælle du iført duft. Jeg er sikker på du vil blive husket for din klient-centreret professionalisme og ikke din uhæmmet brug af Köln flaske.
Perfekt poleret plads
Din kontorlokaler til bilens gulvmåtter vil du projicere dig selv som en salgsmedarbejder med øje for detaljer og kvalitet.
Duften er en af de ting, som folk holde i hukommelsen den længste. Bilen skal ikke stinker af cigaretrøg og din office trash bør ikke holde resterne af den rå løg sandwich du havde til frokost. Ikke stole på en luftfriskere. Tøm din skraldespand og askebæger. Sørg for at alt har en funklende rene look, lugte og føle.
Ved at tilbyde dine kunder en ren, afslappet atmosfære, vil de føle sig tilskyndet til at blive længere, ser hårdere og stille de spørgsmål, de har brug for besvaret for at føle sig mest komfortabel med opkøb eller notering deres ejendom med dig.
Vinde kopi-vinder!
Vil du gøre op dit visitkort, salg løbesedler, brochurer og meddelelser på din computer på kontoret? Du bør ikke – medmindre de er professionelle kvalitet.
Medmindre du er en fantastisk skrivebord top udgiver, har en fantastisk øje for design og er en fortrinlig skribent, bør du aldrig forsøge at producere din professionelle kopi dig selv. Håndlavet og hjemmelavet har ingen plads i reklamen arsenal af en ejendomsmægler med bremse appel.
Leje en professionel kopi forfatter er en af de smarteste investeringer, du kan gøre. Perfekt poleret annoncer med sprød informative kopi, gør godt klaret visitkort og sydende brochurer billig reklame. Dårligt udført elementer give indtryk af et lavt budget business og fornemmelsen af en virksomhed, der er her i dag, men ikke måske i morgen.
Organisatoriske stil
“Vi elsker det – vi vil tage det,” kunden siger.
“Jeg vil skrive det op for dig nu,” ejendomsmægler reagerer og et par minutter senere kommer fra bagsædet af hans bil med en sammenkrøllet tilbud form farves med ketchup og en beskidt sko print.
Manglende organisatoriske færdigheder viser en ejendomsmægler upoleret opfattelse mere end nogen andre spørgsmål. Gøre, hvad der nogensinde det tager at få organiseret og konstant være på strejftog til yderligere tricks til at forbedre din “system.”
Sidst, aldrig mindst
Det sidste tip her er vigtig. Husk kunden efter salget – og de vil huske dig til deres venner, slægtninge og naboer i år at komme. Har din tekstforfatter forberede oplysende postkort, tak kort og 1 kort. Lille, efter salg, hus-opvarmning kurve med frugt eller krydderier er en mindeværdig gave som kuponer til lokale restauranter og familieattraktioner. Nogle virksomheder har den skarpe konkurrence, der er altid til stede i markedet for fast ejendom. Det gør ikke virkelig noget hvis salget er blomstrende eller deprimeret, en ejendomsmægler skal være oven på hans eller hendes spil på alle tidspunkter. Den første og sidste, indtryk du forlader vil varig – Sørg for du er spytte skinnede, poleret og klar til at sælge. Hvis virksomhedens vækst er vigtigt for dig – Sørg for du er en ejendomsmægler med bremse appel.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *