Ledere og PR geni

De virkelige pr genier kan være ledere. Du ved, ønsker ledere om at forfølger deres mål ved at nå frem til, at overtale og flytte dem uden for publikum, hvis adfærd mest påvirker deres organisationer, at handlinger disse ledere.
Deres “hemmelige” er formentlig en PR blueprint noget som dette: folk handle pÃ¥ deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. NÃ¥r vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nÃ¥, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel pÃ¥virker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Hvad en PR blueprint sådan giver du, en virksomhed, non-profit eller association manager, er de værktøjer, du har brug for at overtale dine vigtige eksterne interessenter til din tankegang. Derefter, forhåbentlig, flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes.
Bedste del er, pr folk tilknyttet afdelingen, division eller datterselskab kan køre programmet for dig, hvis det er, hvis du som enhed manager bo involveret og deltage i centrale beslutninger undervejs.
Første bekymring? Efter al sandsynlighed, vil din PR personale skal flytte sin opmærksomhed fra simpel kommunikation taktik til den mere aggressive grundlæggende koncept for public relations, og dens indsats blueprint, nævnt ovenfor.
Det er umagen værd, fordi payoff for dig vil være target publikum adfærd som disse: øger i gentagne køb, eller højere bidrag og medlemskab doseringen, eller nye bølger af interesserede kundeemner.
Sidde med PR-folk, der arbejder for din enhed og forklare behovet til listen, i prioriteret rækkefølge, disse nøgle uden for publikum. Og diskutere betydningen af at lære, hvordan organisationen opfattes af medlemmer af disse målgrupper. Især fordi opfattelser næsten altid fører til forudsigelige adfærd, og at der er naturligvis hvad vil snart vedrører dig mest.
For at sonde disse mÃ¥l publikum opfattelser, skal du og dine medarbejdere interagere med medlemmer af denne centrale eksterne mÃ¥lgruppe og stille en række spørgsmÃ¥l. For eksempel, “kender du noget om os? Har du haft omgang med os? Var der nogensinde en problem med en transaktion?
Under disse perception overvågning sessioner, Vær på vagt for negativitet. Var der en himmelråbende unøjagtighed, der dukkede op igen og igen? Eventuelle falske antagelser om dine tjenester eller produkter? Lagde du mærke til misforståelser, rygter eller klart negative holdninger? Og se især for tøvende eller undvigende svar.
De data, du indsamler fra disse perception overvågning interviews tillader dig at oprette din pr mål. Du skal beslutte at fokusere på at korrigere en farlig unøjagtighed eller afklare en generende misforståelse.
Som manager ved du, at målene nås ved hjælp af den rigtige strategi. Opfattelse og mening spørgsmål, der findes bare tre brugbare strategier: styrke eksisterende opfattelse/mening, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller ændre eksisterende mening. Kun caveat: Sørg for din valgte strategi passer godt med pr mål du har etableret.
Nu skal din PR folk forberede den meddelelse, der vil ændre opfattelse blandt medlemmer af din målgruppe. Som enhed manager, vil din personlige input være forpligtet til at forsikre, at det er både overbevisende og overbevisende. Samt, skal meddelelsen være klart skrevet og godt støttet med fakta, hvis det skal være troværdigt, som det bestræber sig på at ændre opfattelse i din retning.
Levere din besked er ikke en kompliceret opgave, og din PR folk hjælper Vælg den rette kommunikation taktik til at få arbejdet gjort. Heldigvis for alle parter er der en fuld menu af sådanne taktik fra særlige begivenheder, nyheder annonceringer, print og broadcast interviews og brochurer til nyhedsbreve, indlæg, emails og mange andre.
For at tilfredsstille alle berørte at bestræbelserne på at ændre en fejlende opfattelse virkelig arbejder, du skal igen overvåge opfattelser af medlemmer af din eksterne målgruppe
Dette gå-around, men vil se alle medlemmer af pr team på udkig efter klare tegn at den negative opfattelse faktisk ændres efter planen.
Du bør også være opmærksom på, at sager kan fremskyndes ved at tilføje nye meddelelser taktik at indsatsen og/eller ved at øge deres frekvenser, som passende.
Hvis geni er for stærk en beskrivende for ledere, der anvender denne pr blueprint, lad os i hvert fald konstatere, at det giver dem en vis grad af succes i at nå deres enhed mål de ikke tidligere nyde.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *